بانک رفاه کارگران

سامانه های بانکی

سامانه های بانکی

شنبه 9 فروردین 1399 refah english ایمیل رفاه اینستاگرام رفاه
فراد - مرکز جامع اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک رفاه کارگران

با رویکرد تداوم و تسهیل ارتباط مشتریان ارجمند ، تکریم بیشتر ارباب رجوع و در راستای تحقق اصل مشتری مداری و صیانت از حقوق شهروندی ایجاد و با هدف راهنمایی و پاسخگویی نظام مند و سریع و نظارت متمرکز در پاسخگویی به مخاطبان و ارتقاء سطح ارائه خدمات به آنها فعالیت می نماید.

آشنایی با مرکز

مهمترین خدمات قابل ارائه در مرکز فراد:

  • ارائه خدمات مشاوره ای و اطلاع رسانی به هنگام در خصوص انواع حساب ها ، خدمات و تسهیلات بانک رفاه کارگران براساس بخشنامه ها و دستورالعمل های جاری بانک ، اطلاعات واحدهای بانک ( نشانی ، تلفن و ساعت کار شعب ، ادارات ستادی)، شرکت های تابعه و وابسته به بانک ، پاسخگویی به متقاضیان شرکت در آزمون های استخدامی بانک در هنگام انتشار آگهی استخدام و ...

  • اعلام اطلاعات شعب ، ارائه نرخ رسمی خرید و فروش ارز و اعلام خدمات بانکی از طریق تلفن گویا

  • برقراری ارتباط با واحد رسیدگی به شکایات اداره بازرسی بانک

  • امکان برقراری ارتباط با ستاد خبری حراست بانک به صورت 24 ساعته

  • اعلام مفقودی کارت و نظارت بر دستگاه های خودپرداز از طریق اداره خدمات نوین بانک

  • دریافت ، ثبت و ارسال اطلاعات مغایرت های کارت و شتاب به اداره حساب های متمرکز بانک جهت بررسی

  • امکان انجام برخی از عملیات بانکی همچون تلفنبانک حساب های همراه و کارت، پرداخت قبوض، ارائه کد شبا از طریق کارت و حساب ، اعلام شماره حساب متصل به کارت ، محاسبه سود سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلندمدت ، اعلام نتایج قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز و ....

  • دریافت و پیگیری نظرات ، انتقادها و شکایت ها و ارائه پاسخ لازم در سریع ترین زمان ممکن

  • ارائه راهنمایی های لازم در خصوص نحوه استفاده از خدمات نوین بانک به مشتریان

 

نحوه برقراری ارتباط با مرکز فَراد:

  • تلفن: شماره 8525 (021)

  • پیامک:300044

  • پست الکترونیک: Farad_at_bankrefah.ir

  • صندوق صوتی : ضبط و ارسال پیام از طریق شماره 8525(021)

  • مکاتبه با مرکز به نشانی پستی: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک ، شماره 2584 ساختمان ولیعصر(عج) کدپستی 1435694831

  • دورنگار : شماره 8525 (021)