English | دوشنبه 4 اردیبهشت 1396
فراد - مرکز جامع اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک رفاه کارگران
New Page 2

این مرکز در ساختاری مشتری مدار و خدمت محور ، جهت برقراری ارتباطی دو سویه با مشتریان ، کارکنان و سایر اقشار جامعه و به عنوان پشتیبان مخاطبان خود در استفاده از انواع خدمات بانکی ، دستیابی به اطلاعات مورد نیاز، پیگیری مسائل و مشکلات احتمالی مرتبط با امور بانکی راه اندازی شده است . مشتریان در تماس با این مرکز می توانند به راحتی پاسخ سوالات خود را در زمینه های خدمات بانکی دریافت نموده و مشکلات بانکی خود را مطرح و پیگیری نمایند.

آشنایی با مرکز

مهمترین خدمات قابل ارائه در مرکز فراد:

  • اطلاع رسانی در خصوص انواع حساب ها، خدمات و تسهیلات بانک رفاه کارگران بر اساس بخشنامه ها و دستورالعمل های جاری بانک

  • اعلام اطلاعات شعب، ارائه آخرین نرخ خرید و فروش روزانه ارز و اعلام خدمات بانکی از طریق تلفن گویا

  • برقراری ارتباط با واحد رسیدگی به شکایات اداره بازرسی بانک

  • امکان برقراری ارتباط با ستاد خبری حراست بانک به صورت 24 ساعته

  • اعلام مفقودی کارت و نظارت بر دستگاه های خودپرداز از طریق تلفن گویا در ساعات غیر اداری

  • دریافت و پیگیری نظرات، انتقادات و پیشنهادها و ارائه پاسخ لازم در سریع ترین زمان ممکن

  • ارائه راهنمایی های لازم در خصوص نحوه استفاده از خدمات نوین بانک به مشتریان و پیگیری مشکلات بانکی تا حصول اطمینان از رفع آنها

  • امکان انجام برخی از عملیات بانکی همچون تلفنبانک حساب های همراه و کارت، پرداخت قبوض

 

نحوه برقراری ارتباط با مرکز فَراد:

  • ارتباط از طریق تلفن 8525 (021) : کارشناسان مرکز فراد طی روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت 8 الی 16 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 13 ( به غیر از ایام تعطیل) آماده دریافت پیام و پیگیری امور بانکی شما مشتری ارجمند در کوتاه ترین زمان ممکن و اعلام نتیجه به شما می باشند.

  • ارسال پیام کوتاه به شماره 300044

  • ارسال به پست الکترونیکی Farad -at- bankrefah.ir

  • ضبط و ارسال پیام از طریق شماره 8525 (021) در ساعات غیر اداری

  • مکاتبه با مرکز به نشانی پستی: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک ، شماره 2584، ساختمان ولیعصر(عج)، کدپستی 1435694831

  • ارسال دورنگار به شماره 8525 (021)