English | دوشنبه 8 خرداد 1396
 
New Page 3

مشتریان حقیقی

مشتری پس از مراجعه به هریک از شعب بانک و دریافت کد کاربری و رمز عبور می تواند بصورت شبانه روزی از خدمات بانکداری اینترنتی حسابهای همراه استفاده نماید. این خدمات عبارتند از:

• نمایش فهرست حساب های همراه مشتری :

در این خدمت کلیه حسابهای همراه مشتریان به همراه مانده حساب و مبالغ قابل برداشت نمایش داده می شود.
• انتقال وجه بین حسابهای همراه مشتری :
انتقال وجه شامل انتقال وجه فوری، یکبار در زمان مشخص و دوره ای است. در انتقال وجه دوره ای تاریخ مورد نظر مشتری و تعداد دفعات انتقال وجه تعیین می شود.
• انتقال وجه به حساب های همراه دیگران :
در این خدمت امکان انتقال وجه( فوری، یکبار در زمان مشخص و دوره ای ) از هر حساب همراه مشتری به سایر حساب های همراه دیگران فراهم شده است.
• انتقال وجه بین بانکی :
انتقال وجه بین بانکی از طریق ساتنا با در اختیار داشتن شماره شبای حساب مقصد به منظور انتقال مبالغ بیش از یکصد و پنجاه میلیون ریال انجام می شود.
انتقال وجه بین بانکی از طریق پایا با در اختیار داشتن شماره شبای حساب مقصد انجام می شود.
• انتقال وجه کارت به کارت :
انتقال وجه از کارت رفاه به کارت بانکهای عضوشتاب با استفاده از کد اعتبار سنجی(CVV2) ، تاریخ انقضاء و رمز دوم کارت مبدأ انجام می شود.
• انتقال وجه به حساب های شناسه دار :
در این خدمت مشتری می تواند با ثبت شناسه پرداختی که از سازمان مورد نظر دریافت نموده است انتقال وجه را به حساب های شناسه دار انجام دهد.
• مشاهده وضعیت چک های مشتری :
این خدمت به منظور نمایش وضعیت برگ چک بوده که مشتری می تواند با ثبت شماره سریال چک، وضعیت چک مورد نظر خود را مشاهده کند.
• تائید دستور پرداخت چک :
مشتری با استفاده از این خدمت می تواند مشخصات چک صادره خود شامل شماره سریال، تاریخ و مبلغ چک را در این سامانه ثبت کرده تا درصورت مغایر بودن این مشخصات هنگام ارائه چک به شعب بانک، سیستم به صورت خودکار از پرداخت وجه چک جلوگیری به عمل آورد.
• درخواست صدور دسته چک :
کاربر می‌تواند برای حساب جاری خود، درخواست صدور دسته چک نماید.
• پرداخت قبوض :
پرداخت کلیه قبوض با ثبت شماره شناسه قبض و شناسه پرداخت در این سامانه امکان پذیر است.
• دریافت صورتحساب :
در این خدمت امکان دریافت صورتحساب براساس محدوده زمانی مورد نظر مشتری و به تفکیک مبالغ واریز، برداشت و یا هر دو فراهم شده است.
• پرداخت حق بیمه کارفرمایان :
کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی قادر خواهند بود از طریق این سامانه و بدون مراجعه حضوری به شعب بانک نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام نمایند.
• پرداخت اقساط تسهیلات :
مشتری با ثبت کد 15 رقمی شماره تسهیلات مندرج بر روی دفترچه اقساط و مبلغ مورد نظر به باز پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی اقدام می نماید.
• مشاهده مانده حساب :
در این خدمت مشتری می تواند مانده حساب های همراه خود را مشاهده کند.
• تعیین نام مستعار برای حساب :
مشتری می تواند یک نام مستعار به شماره حساب خود اختصاص دهد و پس از آن نام مستعار تخصیص داده شده به جای شماره حساب در هریک از خدمات انتخابی مشتری نمایش داده شود.
• تغییر رمز :
مشتری می تواند با استفاده از گزینه تغییر رمز، رمز ورود به سامانه بانکداری اینترنتی و یا رمز دوم خود را که به منظور انجام تراکنش های مالی مورد استفاده قرار می گیرد تغییر دهد.
• تغییر حساب پیش فرض ( مرتبط) رفاه کارت همراه :
مشتری میتواند با استفاده از این خدمت، رفاه کارت همراه خود را به یکی از حسابهای همراه مورد نظر خود مرتبط سازد.
• فعال یا غیر فعال کردن کارت :
مشتری به سهولت می تواند کارت رفاه خود را در هر زمان فعال یا غیرفعال نماید.

دستور صدور دسته چک :

مشتری می تواند برای فعال سازی این خدمت به شعبه مراجعه ونسبت به تکمیل فرم درخواست فعال سازی اقدام و سپس با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کند.
 

مشتریان محترم می توانند پس از ورود به سایت بانکداری اینترنتی بانک رفاه به آدرس https://www.rb24.ir و یا کلیک بر روی لینک بانکداری اینترنتی در پورتال بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir ، پس از درج نام کاربری و رمز عبور به محیط مربوطه وارد شوند.