English | سه شنبه 21 آذر 1396
 

تالار افتخارات

 

تالار افتخارات

روابط عمومی EFQM

بانک رفاه به عنوان اولین سازمان ایرانی موفق شد در سال 1386 پس از یکسال تلاش مستمر و انجام فعالیتهای مقدماتی، گواهینامه تعهد به تعالی را از بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM کسب نماید . این گواهینامه ویژه سازمانهایی است که حرکت به سمت تعالی را آغاز کرده اند و دریافت آن توسط بانک رفاه آغازگر جنبش سرآمدی در نظام بانکی است. گفتنی است بانک رفاه در سال 1387 و طی سالجاری گامهای اساسی را برای دستیابی به گواهینامه اشتهار به تعالی از بنیاد مذکور (سطح مهم) آغاز کرده است.

Efqm

روابط عمومی ISO9001-2000

بانک رفاه موفق شد در سال  1380 گواهینامه ISO9001-2000 را از شرکت DQS آلمان دریافت کند.در راستای ممیزیهای مراقبتی سیستم مدیریت کیفیت و بر طبق گزارش تیم ممیزی از شرکت DQS، اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد 2000-9001 ISO ،  بمدت یک سال دیگر تمدید شد.

Efqm
 

ISO9001-2000

روابط عمومی کسب ستاره بین المللی کیفیت از موسسه بین المللی BID

بانک رفاه در سال 1388 توسط مؤسسه وزینBID بر مبنای مدل BIDQC100TQM بر اساس شاخصهائی چون کیفیت محوری ، مشتری مداری ، رضایت شغلی ، ارزیابی اثربخشی سیستم‌ها و... مورد ارزیابی قرار گرفت و موفق به کسب جایزه بین المللی ستاره کیفیت گردید.بر اساس شاخصهائی چون کیفیت محوری ، مشتری مداری ، رضایت شغلی ، ارزیابی اثربخشی سیستم‌ها و... مورد ارزیابی قرار گرفت و موفق به کسب جایزه بین المللی ستاره کیفیت گردید.

ستاره بین المللی کیفیت از موسسه بین المللی BID

روابط عمومی کسب جوایز پلاتینیوم و الماس از موسسه بین المللی BID

بانک رفاه در راستای ارتقاء کیفیت فعالیتهای خود در زمینه حرکت به سمت تعالی و سرآمدی سازمانی، افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و ترویج فرهنگ مشارکتی و کار تیمی توانست جوایز سطوح عالی موسسه بین المللی BID شامل جوایز پلاتینیوم و الماس را بر اساس مدل QC100 مدیریت کیفیت دریافت کند.

کسب جوایز پلاتینیوم و الماس از موسسه بین المللی BID

روابط عمومی

 کسب رتبه نخست مشتری مداری برای هفتمین سال پیاپی

بر اساس طرح سنجش میزان رضایت مندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاههای عمومی و دولتی که همه ساله توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه نیروی انسانی ریاست جمهوری انجام می پذیرد، بانک رفاه توانست برای هفتمین سال پیاپی رتبه نخست مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در گروه بانک و بیمه در سال 1389 به بانک رفاه اختصاص یافت .

 

روابط عمومی بانک رفاه فاقد هرگونه شکایت در کمیسیون اصل 90

بر اساس اعلام کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در سومین اجلاس پیاپی کمیسیون مذکور ، فاقد هرگونه شکایت بود.
 

 

روابط عمومی تقدیر از مدیریت صحیح نقدینگی بانک
 بانک رفاه بر اساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی به دلیل آنچه مدیریت صحیح نقدینگی و انجام عملیات بانکی شایسته بدون اتکا به منابع مالی بانک مرکزی ج.ا.ا عنوان شد ، مورد تقدیر قرار گرفت.

تقدیر از مدیریت صحیح نقدینگی بانک

روابط عمومی کسب دو مقام نخست در جشنواره انتخاب برترین روابط عمومی های وزارت امور اقتصاد و دارایی
روابط عمومی بانک رفاه در دومین جشنواره روابط عمومی های وزارت امور اقتصاد و دارایی با کسب دو عنوان نخست در بخش های کار برنامه ای و فنون روابط عمومی ، برترین روابط عمومی سازمانهای تابعه وزارتخانه در سال 1387 شناخته شد.

برترین روابط عمومی های وزارت امور اقتصاد و دارایی

روابط عمومی ISO 9001-2008
بانک رفاه پس از انقضاء گواهینامه 2000 : 9001 ISO که به عنوان اولین بانک در سطح خاورمیانه موفق به دریافت آن شده بود، موفق به دریافت گواهینامه 2008 : 9001 ISO از شرکت tuv nord آلمان برای تمامی فعالیت ها و خدمات خود گردید.

ISO 9001-2008

روابط عمومی کسب رتبه برتر خدمت رسانی و پاسخگویی
از سوی پنجمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی، تندیس رتبه برتر خدمات رسانی و پاسخگویی در بین 44 وزارتخانه و سازمان به بانک رفاه اختصاص یافت.

خدمت رسانی و پاسخگویی