English | جمعه 4 فروردین 1396
 

خدمات الکترونیکی

بانک رفاه با درک نیاز مشتریان مبنی بر انجام غیر حضوری امور بانکی خود و عدم مراجعه به شعب بانک، نسبت به ارائه خدمات متنوع بانکی بصورت الکترنیکی و غیر حضوری اقدام نموده که از آن میان می‌توان به خدمات زیر اشاره نمود:

  • ارائه انواع کارت پرداخت الکترونیکی همچون: رفاه کارت همراه، کارت هدیه، کارت خانواده، بن کارت و ...

  • نصب و راه‌اندزی دستگاه‌های خودپرداز (ATM) در مناطق مختلف جهت سهولت دسترسی مشتریان به خدمات ارائه شده از طریق این دستگاه ها

  • نصب پایانه‌های فروشگاهی در فروشگاهای مختلف به منظور تسهیل در خرید کالا و خدمات بصورت الکترونیکی

  • سامانه بانکداری اینترنتی با ارائه قابلیت دسترسی به خدمات بانکی مانند اطلاع از مانده حساب، انتقال وجه، ساتنا، پایا، پرداخت قبوض و ... را برای مشتریان در هر مکان و هر زمان

  • درگاه پرداخت اینترنتی به منظور پرداخت مبالغ خرید کالا یا خدمات برای مشتریان بصورت الکترونیکی و از طریق اینترنت

  • سامانه تلفنبانک و موبایل بانک جهت دسترسی به اطلاعات حساب و خدمات بانکی از طریق تلفن همراه

  • سامانه SOD جهت اطلاع از مشخصات حساب مانند مانده حساب وضعیت برگ چک و... از طریق پیامک