English | دوشنبه 7 فروردین 1396
 
New Page 4

رفاه کارت همراه

 

کارتی است مغناطیسی که می تواند به یکی از حسابهای پس انداز ، جاری و یا سپرده کوتاه مدت همراه متصل باشد . در صورت اتصال کارت به حساب سپرده کوتاه مدت همراه ، به کمترین مانده در هر روز معادل آخرین سود متعلقه به سپرده های کوتاه مدت بانک ، سود تعلق می گیرد که بصورت مکانیزه توسط سیستم محاسبه و در پایان هر ماه به حساب دارندگان رفاه کارت همراه واریز می گردد و در صورت اتصال کارت به حساب قرض الحسنه پس انداز ، حساب کارت مورد نظر در قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک شرکت داده خواهد شد .

 

خدمات رفاه کارت همراه به شرح ذیل می باشد :

  • دریافت وجه از طریق پایانه های خود پرداز ( ATM ) بانک رفاه و سایر بانکهای عضو شتاب تا سقف 2 میلیون ریال در هر شبانه روز

  • امکان پرداخت انواع قبوض اعم از آب ، برق ، گاز و ... از طریق پایانه های خود پرداز ، تلفنبانک کارت ، پایانه های فروش (POS ) و درگاه اینترنتی بانک رفاه و سایر بانک ها

  • پرداخت وجه کالای خریداری شده یا خدمت دریافت شده ازطریق کلیه پایانه های فروش (POS ) و درگاه اینترنتی بانک رفاه و سایر بانکهای عضو شتاب

  • انتقال وجه از رفاه کارت همراه به سایر رفاه کارت ها تا مبلغ پانصد میلیون ریال از طریق پایانه های خودپرداز بانک رفاه و 30 میلیون ریال از طریق خودپرداز سایر بانکهای عضو شتاب در یک روز

  • انتقال وجه از رفاه کارت همراه به کارت سایر بانکهای عضو شتاب تا مبلغ 30 میلیون ریال از طریق پایانه های خودپرداز بانک رفاه و سایر بانکهای عضو شتاب در یک روز

  • انتقال وجه از حساب رفاه کارت همراه به رفاه کارت دیگر به صورت پانصد میلیون ریال از طریق پایانه های کارت خوان (PIN PAD) شعبه ای بانک رفاه در یک روز

  • انتقال وجه از حساب رفاه کارت همراه و کارت سایر بانکهای عضو شتاب تا مبلغ 150 میلیون ریال از طریق پایانه های کارت خوان (PIN PAD) شعبه ای بانک رفاه در یک روز

  • دریافت وجه از طریق پایانه های کارت خوان (PIN PAD ) شعبه ای بانک رفاه تا مبلغ پانصد میلیون ریال و مبلغ پنج میلیون ریال از طریق پایانه های کارتخوان شعبه ای سایر بانک ها

  • امکان مشاهده مانده حساب (موجودی ) ازطریق پایانه های خودپرداز بانک رفاه و سایر بانکهای عضو شتاب و همچنین ازطریق پایانه های کارتخوان شعبه ای بانک رفاه

  • اخذصورت حساب (10گردش آخرحساب ) ازطریق پایانه های خودپرداز ، تلفنبانک کارت و درگاه اینترنتی بانک رفاه

  • امکان دریافت رمزدوم و تاریخ انقضاء کارت ازطریق پانه های خودپرداز بانک رفاه جهت انجام تراکنشهای اینترنتی

  • پرداخت حق بیمه کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی از طریق پایانه های خود پرداز بانک رفاه ، پایانه های فروشگاهی ، تلفنبانک کارت و درگاه پرداخت اینترنت بانک رفاه

  • امکان تغییر رمز از طریق پایانه های خود پرداز بانک رفاه و پایانه های کارت خوان شعبه ای بانک رفاه

  • درج کد اعتبارسنجی (CVV2) و تاریخ انقضاء بر روی کارت

  • اعلام مفقودی کارت ازطریق سامانه تلفنبانک کارت بانک رفاه (84043000- 021)

 

خدمات کارت‌های الکترونیکی بانک رفاه از طریق اینترنت
دارندگان کارت‌های رفاه می توانند از طریق اینترنت نسبت به موارد ذیل اقدام کنند:

  • انتقال وجه از حساب کارت سایر بانک‌ها به حساب کارت رفاه

  • خرید اینترنتی

  • اخذ مانده از انواع کارت‌های بانک رفاه

  • پرداخت قبوض شرکت‌های خدماتی از طریق اینترنت

دارندگان کارت‌های رفاه برای استفاده از این خدمت باید با مراجعه به خودپردازهای بانک و پس از ورود به منوی انواع خدمات گزینه تغییر رمز را انتخاب کرده سپس گزینه تغییر و یا تخصیص رمز دوم ( بین 5 تا 12 کاراکتر )- ( دریافت CVV2 و تاریخ انقضاء ) انتخاب کنند . با انتخاب این گزینه صفحه " لطفاً شماره رمز خود را وارد نمائید و کلید ثبت را فشار دهید " نمایش داده می شود . پس از ورود رمز و فشردن کلید ثبت ، صفحه " لطفاً رمز خود را مجدداً وارد نمائید و کلید ثبت را فشار دهید " نمایش داده می شود. پس از ورود مجدد رمز و فشردن کلید ثبت ، پیغام " تغییر رمز با موفقیت انجام شد" نمایش داده می شود و رسید کد اعتبار سنجی دوم ( CVV2 ) و تاریخ انقضاء کارت از دستگاه خودپرداز خارج می شود .

نمایش حساب های مشتری در خودپرداز
New Page 2

راه اندازی قابلیت نمایش و انتخاب کلیه حسابهای مشتری روی خودپرداز

 

در ادامه توسعه و تکمیل خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل خدمات به دارندگان رفاه کارت، دو خدمت "تغییر حساب متصل به رفاه کارت از طریق خودپرداز" و" اخذ خدمات از دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه با استفاده از سایر حسابهای دارندگان رفاه کارت (حداکثر 4 حساب)"، آماده بهره‌برداری توسط مشتریان محترم می‌باشد :

  • به جهت ضرورت حفظ امنیت حسابها و اعتماد پذیری مشتریان بانک، متقاضیان این خدمت می‌توانند با مراجعه به شعب بانک و تکمیل فرم "درخواست استفاده از خدمات الکترونیکی و اینترنتی" نسبت به انتخاب حسابهایی که تمایل دارند روی خودپردازهای بانک رفاه نمایش داده شوند اقدام نموده و زین پس از این خدمات بهره‌مند شوند.

  • مشتریان محترم می‌توانند پس از انتخاب خدمت مورد نظر بر روی خودپرداز (اعم از برداشت وجه، اعلام موجودی و صورتحساب، پرداخت فیش حق بیمه تأمین اجتماعی، انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و ...) با انتخاب گزینه" از سایر حسابها" نسبت به اخذ خدمت از حسابهای دلخواه خودشان بهره‌مند گردند.

  • مشتریان محترم می‌توانند با انتخاب گزینه "تغییر حساب پیش فرض کارت" هر یک از حسابهای خود را که روی خودپرداز نمایش داده می‌شود به عنوان حساب متصل به کارت خود انتخاب و تعیین نمایند.