English | سه شنبه 21 آذر 1396
 

طرح ویژه مشتریان ممتاز


 بانک رفاه به عنوان بانک پیشرو در زمینه مشتری مداری همواره سعی خود را برای آسایش و آرامش مشتریان ، تسریع در ارائه خدمات بانکی و در نتیجه صرفه جویی در وقت آنان به کار گرفته و در این راستا نسبت به ارائه طرح ویژه مشتریان ممتاز به شرح زیر اقدام کرده است :

 
تعریف طرح :
در این طرح مشتریان حقیقی خوش حسابی که در سوابق خود چک برگشتی ندارند ، شناسایی و بر اساس میانگین مانده حساب جاری آنها طی یک سال گذشته به سه گروه مشتریان طلائی، نقره‌ای و برنزی و هر گروه به چهار سطح 4 ستاره، 3 ستاره، 2 ستاره و یک ستاره تقسیم می‌شوند که به هر گروه خدمات گوناگونی به مدت یک سال ارائه می شود . لازم به توضیح است مشتریان ممتاز از طریق کارت های الکترونیکی مخصوصی که در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و برنزی تهیه و به آنان ارائه می‌شود، در کلیه شعب بانک قابل شناسایی خواهند بود.
 
شرایط برخورداری از مزایای طرح :
1. نداشتن چک برگشتی
2. نداشتن مطالبات مشکوک‌الوصول ، معوق و سررسید گذشته نزد بانک
3. داشتن حساب جاری فعال نزد شعبه
4. داشتن حداقل میانگین مانده مورد انتظار در حساب جاری ( عادی یا همراه ) طی یک سال
 
اهداف و مزایای طرح :
1. جلب رضایت مشتریان ممتاز بانک از طریق ارائه خدمات متمایز
2. مشتری مداری و تکریم مشتریان بانک
3. ترویج فرهنگ خوش حسابی و ارج نهادن به مشتریانی که تعهدات خود را در موعد مقرر ایفا کرده‌اند
4. تشویق فرهنگ استفاده صحیح از چک
5. صرفه جویی در وقت مشتریان ممتاز بانک
6. ترغیب مشتریان به پس‌انداز و حفظ موجودی در بانک
 
خدمات قابل ارائه به مشتریان طلائی :
مشتریان طلایی1. تسریع در زمان ارائه انواع خدمات گوناگون ارزی و ریالی و کوتاه‌تر نمودن زمان توقف مشتری در شعبه با ارائه کارت شناسایی طلایی رنگ
2. اعطای انواع تسهیلات خرید خودرو، خرید کالای بادوام ساخت داخل، قرض‌الحسنه ضروری
3. معافیت ماهانه از کارمزد کلیه خدمات بانکی از قبیل: صدور حواله، امور مربوط به ضمانت‌نامه‌ها، بروات، حساب های مختلف اشخاص و ... به مدت یکسال برای مشتریان طلایی 4 ستاره و 3 ستاره تا سقف 800،000 ریال و برای مشتریان طلایی 2 ستاره و 1 ستاره تا سقف 700،000 ریال
4. ارائه انواع خدمات پوشش بیمه‌ای رایگان شامل بیمه آتش‌سوزی و زلزله منازل مسکونی، بیمه عمر، حوادث و بیمه بدنه خودرو تا سقف بیمه‌ای 630.000.000 ریال به مدت یک سال
5. اختصاص صندوق اجاره ای رایگان در استان هایی که خدمت فوق ارائه می شود به مدت یک سال (در صورت موجود بودن صندوق خالی)
6. اهدای هدایای ویژه در مناسبت های خاص طی یک سال
 
خدمات قابل ارائه به مشتریان نقره‌ای :
مشتریان نقره ای1. تسریع در زمان ارائه انواع خدمات گوناگون ارزی و ریالی و کوتاه‌تر کردن زمان توقف مشتری در شعبه با ارائه کارت شناسایی نقره ای رنگ
2. اعطای انواع تسهیلات خرید خودرو، خرید کالای بادوام ساخت داخل، قرض‌الحسنه ضروری و جعاله تعمیرات
3. معافیت ماهانه از کارمزد کلیه خدمات بانکی از قبیل: صدور حواله، امور مربوط به ضمانت‌نامه‌ها، بروات، حسابهای مختلف اشخاص و ... به مدت یکسال برای مشتریان نقره‌ای 4 ستاره و 3 ستاره تا سقف 600،000 ریال و برای مشتریان نقره‌ای 2 ستاره و 1 ستاره تا سقف 500،000 ریال
4. ارائه انواع خدمات پوشش بیمه‌ای رایگان شامل بیمه آتش‌سوزی و زلزله منازل مسکونی، بیمه عمر، حوادث و بیمه بدنه خودرو تا سقف بیمه‌ای 530.000.000 ریال به مدت یکسال
5. اختصاص صندوق اجاره ای رایگان در استان هایی که خدمت فوق ارائه می شود به مدت یک سال (در صورت موجود بودن صندوق خالی )
6. اهدای هدایای ویژه در مناسبت های خاص طی یک سال
 
خدمات قابل ارائه به مشتریان برنزی :

مشتریان برنزی1.  تسریع در زمان ارائه انواع خدمات گوناگون ارزی و ریالی و کوتاه‌تر نمودن زمان توقف مشتری در شعبه با ارائه کارت شناسایی برنزی رنگ
2. اعطای انواع تسهیلات خرید خودرو، خرید کالای بادوام ساخت داخل، قرض‌الحسنه ضروری و جعاله تعمیرات 
3. معافیت ماهانه از کارمزد کلیه خدمات بانکی از قبیل: صدور حواله، امور مربوط به ضمانت‌نامه‌ها، بروات، حساب های مختلف اشخاص و ... به مدت یک سال 
4. ارائه انواع خدمات پوشش بیمه‌ای رایگان شامل بیمه آتش‌سوزی و زلزله منازل مسکونی، بیمه عمر، حوادث و بیمه بدنه خودرو تا سقف بیمه‌ای 430.000.000 ریال به مدت یکسال
5. اختصاص صندوق اجاره ای رایگان در استان هایی که خدمت فوق ارائه می شود به مدت یک سال (در صورت موجود بودن صندوق خالی )
6. اهدای هدایای ویژه در مناسبت های خاص طی یک سال