چهارشنبه 30 مهر 1393 |

بانک رفاه به منظور تأمین هر چه بیشتر رفاه مستمری‌بگیران محترم سازمان تأمین اجتماعی جهت دریافت حقوق و مستمری‌ خود، پس از اجرای موفق طرح نوبت بندی پرداخت مستمری‌ بر اساس حروف الفباء، طرح جامع و رهگشای ایجاد واحد‌های خدمات ویژه به منظور ارائه انحصاری خدمت به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی را از شهریور ماه 85 به مرحله اجرا درآورده است.

شرایط و امکانات واحد‌های خدمات ویژه :
• حضور یک پزشک در محل واحد(اتاق پزشک تخصیص یافته در محل واحد) جهت معاینه و ارائه خدمات متعارف پزشکی به عزیزان بازنشسته به هزینه بانک.
• استفاده از طرح داخلی خاص و امکانات رفاهی مناسب فراخور شرایط مستمری بگیران محترم سازمان تامین اجتماعی مانند : تلفن رایگان، واحدهای اطلاع رسانی، مبلمان مناسب، نصب تلویزیون LCD و دستگاه DVD و پخش برنامه‌های تلویزیونی متنوع برای عزیزان بازنشسته
• نصب پیشخوانهای رودررو(Face to Face) و تعبیه صندلی مقابل پیشخوان برای مستمری‌بگیران تا درکمال آرامش، مستمری خود را دریافت نمایند.
• نصب سیستم نوبت‌دهی برروی پیشخوانها و نصب بلندگوها و تابلوی راهنمای این سیستم در نقاط مورد نظر.
• استقرار مبلمان اداری مناسب  در محل انتظار مستمری بگیران.
• تحویل فیشهای حقوقی مستمری بگیران در پاکتهای ویژه توسط همکاران بانک.
• حضور همکاران برگزیده جهت ارائه خدمت در این واحدها
• حداقل فضا جهت راه اندازی این واحدها 150 متر مربع
• تاسیس واحدهای مورد نظر در طبقه همکف و دارا بودن حداقل پله ممکن
• تاسیس ملک در محل‌های با دسترسی آسان از نظر حمل و نقل شهری و با درنظر گرفتن مسائل امنیتی.
• کوتاه بودن فاصله واحدهای خدمات ویژه از شعبی که مستمری‌بگیران حقوق خود را از آن شعبه دریافت می‌نمودند.