English | چهارشنبه 29 شهریور 1396
تالار افتخارات

تالار افتخارات بانک دریافت تأییدیه استاندارد  iso 10015  - بهمن ماه 1394


تالار افتخارات بانک تقدیرنامه سه ستاره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی - اسفندماه 1393


تالار افتخارات بانک بانک رفاه کارگران عنوان کارآفرین برتر را از پنجمین جشنواره سالانه تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور دریافت کرد


تالار افتخارات بانک دریافت چهارمین تندیس جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغال زای کشور"

در چهارمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغالزای کشور از بانک رفاه کارگران به عنوان واحد برگزیده این جشنواره تجلیل به عمل آید.


تالار افتخارات بانک جایزه ملی مدیریت مالی ایران

بانک رفاه کارگران تندیس بلورین شفافیت مالی را از چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران و هفتمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی دریافت کرد.


تالار افتخارات بانک دریافت " تقدیرنامه دو ستاره جایزه تعالی منابع انسانی"

دریافت" تقدیرنامه دو ستاره جایزه تعالی منابع انسانی" توسط بانک رفاه کارگران از پنجمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی انجمن مدیریت منابع انسانی ایران


تالار افتخارات بانک بانک رفاه کارگران پیشرو در "مدیریت سلامت اداری"

بانک رفاه کارگران در سومین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری در حوزه برنامه ششم تحول نظام اداری، بانکی به عنوان بانک پیشرو در " مدیریت سلامت اداری" شناخته شد.

مدیریت سلامت اداری


تالار افتخارات بانک دریافت نشان تعالی روابط عمومی

دریافت نشان تعالی روابط عمومی از دومین دوره آئین معرفی و قدردانی از سرآمدان روابط عمومی ایران در سال 1392

 تعالی روابط عمومی


تالار افتخارات بانک دو نشان برتر بین المللی «رضایت مندی مشتریان» و «نوآوری در مدیریت روابط عمومی»

بانک رفاه کارگران با دریافت دو نشان برتر بین المللی «رضایت مندی مشتریان» و «نوآوری در مدیریت روابط عمومی»، در بزرگ ترین اجلاس سران و مدیران اقتصاد، صنعت و تجارت ایران (اکوایت)، برگ زرین دیگری برافتخارات خود افزود به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ در دومین اجلاس سران و مدیران(اکوایت)، نشان و استاندارد بین المللی رضایت مندی مشتریان (10004:2012 ISO) از اتحادیه اروپا و نشان نوآوری در مدیریت روابط عمومی، به بانک رفاه کارگران تعلق گرفت. گفتنی است در این اجلاس که در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با عنوان «اجلاس دستاوردهای نیم قرن تجربه شرکت های برتر و مدیران موفق اقتصاد، صنعت و تجارت» برگزار شد، به مجموعه های اقتصادی و صنعتی کشور که دارای نام و نشان تجاری ارزشمند و شناخته شده هستند، نشان و استاندارد بین المللی اعطا شد

نوآوری در مدیریت روابط عمومی   نوآوری در مدیریت روابط عمومی


تالار افتخارات بانک رتبـه نخـست مشتری مداری

بر اساس اعلام استانداری تهران، ادارات امور شعب بانک رفاه کارگران رتبـه نخـست مشتری مداری را در سال 1391 کسب کردند به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان تهران که 30 مهرماه سالجاری برگزار شد27 دستگاه اجرایی برتر و کارشناسان آنها در دو بعد شاخص‌های عملکردی عمومی و اختصاصی در زمینه رضایت ارباب رجوع معرفی شدند بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران در استان تهران موفق شد در این زمینه در گروه بانک ها و بیمه های استان تهران بهترین عملکرد را به خود اختصاص دهد و تندیس جشنواره را دریافت کند گفتنی است بانک رفاه کارگران در 8 سال گذشته (براساس ارزیابی‌های انجام شده توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری) به صورت متوالی رتبه نخست مشتری مداری در بین بانک‌های کشور را کسب کرده است

رتبـه نخـست مشتری مداری 


تالار افتخارات بانک  EFQM

بانک رفاه به عنوان اولین سازمان ایرانی موفق شد در سال 1386 پس از یکسال تلاش مستمر و انجام فعالیتهای مقدماتی، گواهینامه تعهد به تعالی را از بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM کسب نماید . این گواهینامه ویژه سازمانهایی است که حرکت به سمت تعالی را آغاز کرده اند و دریافت آن توسط بانک رفاه آغازگر جنبش سرآمدی در نظام بانکی است. گفتنی است بانک رفاه در سال 1387 و طی سالجاری گامهای اساسی را برای دستیابی به گواهینامه اشتهار به تعالی از بنیاد مذکور (سطح مهم) آغاز کرده است.

Efqm


تالار افتخارات بانک  ISO9001-2000

بانک رفاه موفق شد در سال  1380 گواهینامه ISO9001-2000 را از شرکت DQS آلمان دریافت کند.در راستای ممیزیهای مراقبتی سیستم مدیریت کیفیت و بر طبق گزارش تیم ممیزی از شرکت DQS، اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد 2000-9001 ISO ،  بمدت یک سال دیگر تمدید شد.

ISO9001-2000     ISO9001-2000


تالار افتخارات بانک  کسب ستاره بین المللی کیفیت از موسسه بین المللی BID

بانک رفاه در سال 1388 توسط مؤسسه وزینBID بر مبنای مدل BIDQC100TQM بر اساس شاخصهائی چون کیفیت محوری ، مشتری مداری ، رضایت شغلی ، ارزیابی اثربخشی سیستم‌ها و... مورد ارزیابی قرار گرفت و موفق به کسب جایزه بین المللی ستاره کیفیت گردید.بر اساس شاخصهائی چون کیفیت محوری ، مشتری مداری ، رضایت شغلی ، ارزیابی اثربخشی سیستم‌ها و... مورد ارزیابی قرار گرفت و موفق به کسب جایزه بین المللی ستاره کیفیت گردید.

ستاره بین المللی کیفیت از موسسه بین المللی BID


تالار افتخارات بانک  کسب جوایز پلاتینیوم و الماس از موسسه بین المللی BID

بانک رفاه در راستای ارتقاء کیفیت فعالیتهای خود در زمینه حرکت به سمت تعالی و سرآمدی سازمانی، افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و ترویج فرهنگ مشارکتی و کار تیمی توانست جوایز سطوح عالی موسسه بین المللی BID شامل جوایز پلاتینیوم و الماس را بر اساس مدل QC100 مدیریت کیفیت دریافت کند.

جایزه پلاتینیوم و الماس از موسسه بین المللی BID


تالار افتخارات بانک  کسب رتبه نخست مشتری مداری برای هفتمین سال پیاپی

بر اساس طرح سنجش میزان رضایت مندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاههای عمومی و دولتی که همه ساله توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه نیروی انسانی ریاست جمهوری انجام می پذیرد، بانک رفاه توانست برای هفتمین سال پیاپی رتبه نخست مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در گروه بانک و بیمه در سال 1389 به بانک رفاه اختصاص یافت .


تالار افتخارات بانک بانک رفاه فاقد هرگونه شکایت در کمیسیون اصل 90

بر اساس اعلام کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در سومین اجلاس پیاپی کمیسیون مذکور ، فاقد هرگونه شکایت بود.


تالار افتخارات بانک تقدیر از مدیریت صحیح نقدینگی بانک

 بانک رفاه بر اساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی به دلیل آنچه مدیریت صحیح نقدینگی و انجام عملیات بانکی شایسته بدون اتکا به منابع مالی بانک مرکزی ج.ا.ا عنوان شد ، مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیریت صحیح نقدینگی بانک


تالار افتخارات بانک کسب دو مقام نخست در جشنواره انتخاب برترین روابط عمومی های وزارت امور اقتصاد و دارایی

روابط عمومی بانک رفاه در دومین جشنواره روابط عمومی های وزارت امور اقتصاد و دارایی با کسب دو عنوان نخست در بخش های کار برنامه ای و فنون روابط عمومی ، برترین روابط عمومی سازمانهای تابعه وزارتخانه در سال 1387 شناخته شد.

برترین روابط عمومی های وزارت امور اقتصاد و دارایی


تالار افتخارات بانک ISO 9001-2008

بانک رفاه پس از انقضاء گواهینامه 2000 : 9001 ISO که به عنوان اولین بانک در سطح خاورمیانه موفق به دریافت آن شده بود، موفق به دریافت گواهینامه 2008 : 9001 ISO از شرکت tuv nord آلمان برای تمامی فعالیت ها و خدمات خود گردید.

ISO 9001-2008


تالار افتخارات بانک  کسب رتبه برتر خدمت رسانی و پاسخگویی

از سوی پنجمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی، تندیس رتبه برتر خدمات رسانی و پاسخگویی در بین 44 وزارتخانه و سازمان به بانک رفاه اختصاص یافت.

رتبه برتر خدمت رسانی و پاسخگویی