بانک رفاه کارگران

سامانه های بانکی

سامانه های بانکی

شنبه 8 آذر 1399 refah english ایمیل رفاه اینستاگرام رفاه
سامانه بانکداری اینترنتی

سامانه های اینترنت بانک ( بانکداری اینترنتی ) بانک رفاه



راهنمای دسترسی آسان با امنیت خاطر و سهولت استفاده از اینترنت بانک رفاه ( بانکداری اینترنتی) در گوشی های آیفون مربوط به سیستم عامل iOS






نکات قابل توجه در زمان استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه اینترنت بانک رفاه


  1. هنگام دریافت پاکت رمز کارت بانک خود از شعبه به سلامت و عدم پارگی پاکت دقت نمائید.
  2. به محض وصول رمز کارت صادره، به دستگاه خودپرداز شعبه مراجعه و رمز خود را تغییر دهید.
  3. به محض دریافت کارت بانک، نسبت به یادداشت کردن شماره 16 رقمی روی کارت و شماره تماس خدمات مشتریان بانک از پشت کارت اقدام کنید. به خاطر داشته باشید برای مسدود کردن حساب هنگام سرقت یا مفقود شدن کارت به این شماره نیاز دارید
  4. شماره چهار رقمی که به عنوان رمز استفاده می کنید، به سادگی برای دیگران قابل حدس زدن نباشد. برای مثال از سال تولد، سال ازدواج یا شماره تلفن استفاده نکنید.
  5. فقط کلاهبرداران وانمود می کنند که برای انتقال وجه، می بایست از کارت ارزی خود استفاده کنند و شما را ترغیب به استفاده از منوی انگلیسی می کنند.
  6. برای انتقال وجه نیازی به استفاده از منوی انگلیسی نیست. منوی انگلیسی برای بهره برداری از مسافران خارجی ایجاد شده است.
  7. هنگام انجام عملیات انتقال وجه، فرد دریافت کننده فقط شماره 16 رقمی کارت خود را اعلام می کند و نیازی به ارائه سایر اطلاعات کارت یا مراجعه به دستگاه خودپرداز ندارد.
  8. رمز جدید را به خاطر بسپارید. از یادداشت کردن رمز کنار کارت و قرار دادن برگه رمز در کیف کارت جداً خودداری کنید.
  9. هنگام وارد کردن رمز در دستگاه خودپرداز، به گونه ای جلوی دستگاه بایستید که کسی امکان دیدن صفحه کلید و رمز شما را نداشته باشد.
  10. رمز خود را هر سه تا چهار ماه تغییر دهید.
  11. -در فروشگاه ها و هنگام خرید از پایانه فروش، خودتان رمز را وارد دستگاه کنید و از اعلام آن به فروشنده خودداری کیند
  12. در صورتی که در فروشگاهی مجبور به اعلام رمزتان شدید، حتی المقدور به سرعت نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنید.
  13. از سپردن کارت خود به دیگران خودداری کنید و در صورت لزوم، بلافاصله نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنید.
  14. رسید دریافتی از دستگاه خودپرداز و کارتخوان را در محل رها نکنید.
  15. در صورت بروز اشکال در عملیات بانکی، از توسل به افراد غریبه جداً خودداری کنید.
  16. از پایانه فروش فقط برای خرید، مانده گیری و پرداخت قبض استفاده کنید.
  17. برای انتقال وجه به سایر حساب های خود یا دیگران به هیچ وجه از پایانه فروش استفاده نکنید.
  18. -برای انتقال وجه از دستگاه های خودپرداز، پایانه شعب یا خدمات ساتنا و پایا که در داخل شعبه ارائه می شود، بهره برداری کنید.
  19. سقف انتقال وجه از طریق دستگاه خوپرداز شش میلیون تومان در هر روز می باشد
  20. -با مراجعه به شعبه و استفاده از پایانه شعبه می توانید تا سقف پانزده میلیون تومان به صورت آنی به سایر کارت های خود یا دیگران انتقال وجه دهید.
  21. -با مراجعه به شعبه و استفاده از سامانه پایا می توانید به هر حسابی در هربانک تا سقف پانزده میلیون تومان در همان روز انتقال وجه دهید
  22. با مراجعه به شعبه و استفاده از سامانه ساتنا می توانید به هر حسابی در هربانک به صورت نامحدود در همان روز انتقال وجه دهید.
  23. برای انجام عملیات انتقال وجه از طریق پایا و ساتنا دانستن شماره شبای حساب مقصد الزامی است.
  24. یک راه اطلاع از شماره شبا، مراجعه به شعبه یا سایت اینترنتی بانک افتتاح کننده حساب است.
  25. هرگز برای دریافت شماره شبای بانک الف به سایت بانک ب مراجعه نکنید.
  26. بانک مسئولیتی برای جبران خسارت مشتریانی که شماره شبای مقصد را اشتباه ثبت کرده اند،نخواهد داشت.
  27. با داشتن کارت بانک می توانید قبوض خود را بدون مراجعه به شعب بانک ها پرداخت کنید
  28. مراجعه به دستگاه خودپرداز هریک از بانک ها یک راه پرداخت سریع قبض شما است.
  29. مراجعه به پایانه فروش نصب شده در فروشگاه محل سکونت شما، یک راه پرداخت سریع قبض شما است.


  30. مراجعه به پایانه شعبه هر یک از بانک ها یک راه پرداخت سریع قبض شماست.
  31. مراجعه به سایت هریک از بانک ها یک راه پرداخت سریع قبض شماست
  32. برای داشتن خریدهای اینترنتی داشتن رمز دوم الزامی است.
  33. برای دریافت رمز دوم کارت به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه کنید.
  34. رمز اول و دوم کارت شما محرمانه است. از ارائه اطلاعات محرمانه کارت خود به دیگران خودداری کنید.
  35. -کد CVV2 کارت شما محرمانه است. از ارائه اطلاعات محرمانه کارت خود به دیگران خودداری کنید.
  36. -به محض اطلاع از مفقود شدن و یا به سرقت رفتن کارت خود، نسبت به مسدود کردن آن اقدام کنید
  37. یک راه مسدود کردن کارت بانک، مراجعه به شعب بانک صادرکننده کارت است
  38. یک راه مسدود کردن کارت بانک، مراجعه به سایت اینترنتی بانک صادرکننده کارت است
  39. یک راه مسدود کردن کارت بانک، تماس با میز امداد بانک صادرکننده کارت است
  40. برای مسدود کردن کارت بانک، داشتن رمز دوم کارت الزامی است.
  41. به نحوه انسداد کارت در بانک صادرکننده کارت خود در ساعات کاری و ایام تعطیل توجه کنید
  42. هرگز برای پرکردن حساب جاری از پایانه فروش استفاده نکنید
  43. انتقال وجه از طریق اینترنت بانک، فقط با داشتن رمز مخصوص اینترنت بانک امکان پذیر است
  44. برای انجام عملیات انتقال وجه شتابی از همراه بانک استفاده نکنید
  45. در صورت عدم پرداخت اقساط کارت های اعتباری، کارت اعتباری شما به مدت شش ماه مسدود خواهد شد
  46. برای بهره برداری موثر از خدمات بانکداری الکترونیکی و ایمن ماندن از ریسک های احتمالی، هنگام افتتاح حساب و درخواست کارت بانک بروشورهای مربوطه را به دقت مطالعه کنید
  47. سایت بانک ها منبع مفیدی برای دریافت نکات ایمنی هنگام بهره برداری از خدمات بانکداری الکترونیکی است
  48. سایت پلیس فتاCyberpolice.www منبع مفیدی برای دریافت آخرین اطلاعات مربوط به تهدیدات امنیتی است
  49. شماره تلفن 29911 راهی آسان برای ثبت مغایرت های شماست
  50. مامورین تعمیر پایانه فروش شرکت شما دارای کارت شناسایی از شرکت مربوطه هستند. از سپردن دستگاه خود به افراد ناشناس خودداری کنید
  51. رسید تراکنش های ناموفق خود را تاحصول اطمینان از کسر نشدن وجه از حسابتان نگهدای کنید
  52. -استفاده از صفحه کلید مجازی سایت، ابزاری مطمئن برای ثبت رمز است
  53. هنگام انجام خرید یا پرداخت قبض در اینترنت، حتماً از صفحه کلید مجازی برای ثبت رمز خود استفاده کنید
  54. شب ها از مراجعه به خودپردازهایی که در محل های کم رفت و آمد و تاریک قرار دارند، خودداری کنید.
  55. توجه داشته باشید آدرس سایت سیستم اینترنت بانک و یا پرداخت اینترنتی در مرورگر باید با https آغاز شود.
  56. برای ورود به سیستم اینترنت بانک و یا پرداخت اینترنتی و انجام عملیات بانکی هرگز از مکان های عمومی مانند کافی نت ها و کامپیوتر افراد ناشناس استفاده نکنید.
  57. در انتخاب نام کاربری و کلمه عبور خود دقت کنید تا دیگران نتوانند آن را حدس بزنند
  58. بدون خروج قطعی از اینترنت بانک، کامپیوتر را ترک نکنید
  59. با وارد کردن آدرس پست الکترونیکی هنگام پرداخت قبض یا خرید اینترنتی، بانک رسید عملیات را برای شما ارسال می کند که برای اطلاع و بهره برداری آتی بسیار مفید خواد بود.
  60. از انجام پرداخت های اینترنتی از طریق سایت های متعلق به موسسات غیر معتبر و ناشناس در اینترنت خودداری کنید.
  61. هیچ بانکی به اطلاعات محرمانه کارت شما ( نظیر رمز اول یا دوم، کد CVV2 و تاریخ انقضای کارت) نیاز ندارد. به پست های الکترونیکی و پیامک هایی که به عنوان بانک، این اطلاعات را از شما می خواهند، هرگز پاسخ ندهید
  62. هرگز به تقاضاهایی که از طریق پست الکترونیکی یا پنجره های UP‐POP اطلاعات شخصی شما را می خواهند پاسخ ندهید
  63. درخواست ارسال پیامک در انجام تراکنش ها و ورود به خدمات غیر حضوری مانند اینترنت بانک ، تلفنبانک و ... باعث آگاهی مشتری از سوء استفاده احتمالی و جلوگیری از سوء استفاده بیشتر است. به محض دریافت چنین پیامکی در صورتی که خودتان تراکنشی انجام نداده اید، نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنید


نکات قابل توجه در زمان استفاده از خدمات اینترنت بانک ( بانکداری حقیقی ) بانک رفاه


اینترنت بانک رفاه: بانکداری اینترنتی: هوشمند سازی بانک رفاه: بلاک چین بانکی مشتری پس از مراجعه به هریک از شعب بانک و دریافت کد کاربری و رمز عبور می تواند بصورت شبانه روزی از خدمات بانکداری اینترنتی حسابهای همراه استفاده نماید. این خدمات عبارتند از:

نمایش فهرست حساب های همراه مشتری

در این خدمت کلیه حسابهای همراه مشتریان به همراه مانده حساب و مبالغ قابل برداشت نمایش داده می شود

دریافت صورتحساب

در این خدمت امکان دریافت صورتحساب براساس محدوده زمانی مورد نظر مشتری و به تفکیک مبالغ واریز، برداشت و یا هر دو حداکثر تا 300 رکورد فراهم شده است

درج یادداشت تراکنش

در این خدمت امکان درج یادداشت دلخواه برای تراکنش های ثبت شده در صورتحساب مشتری فراهم شده است

انتقال وجه بین حسابهای همراه مشتری

انتقال وجه شامل انتقال وجه فوری، یکبار در زمان مشخص و دوره ای است. در انتقال وجه دوره ای تاریخ مورد نظر مشتری و تعداد دفعات انتقال وجه تعیین می شود

انتقال وجه به حساب های همراه دیگران

در این خدمت امکان انتقال وجه) فوری، یکبار در زمان مشخص و دوره ای ( از یک حساب مشتری به حساب فرد دیگری در بانک رفاه فراهم شده است

انتقال وجه بین بانکی

انتقال وجه بین بانکی از طریق ساتنا با در اختیار داشتن شماره شبای حساب مقصد به منظور انتقال مبالغ بیش از یکصد و پنجاه میلیون ریال انجام می شود. انتقال وجه بین بانکی از طریق پایا با در اختیار داشتن شماره شبای حساب مقصد انجام می شود. انتقال وجه بین بانکی از طریق پایای گروهی امکان ایجاد همزمان چندین انتقال وجه پایا)حداکثر 10 عدد( را تنها با دریافت یک بار رمز دوم می دهد

انتقال وجه کارت به کارت

انتقال وجه از کارت رفاه به کارت بانکهای عضوشتاب با استفاده از کد اعتبار سنجی)CVV2 ، )تاریخ انقضاء و رمز دوم کارت مبدأ انجام می شود

انتقال وجه به حساب های شناسه دار

در این خدمت مشتری می تواند با ثبت شناسه پرداختی که از سازمان مورد نظر دریافت نموده است از طریق انتقال وجه فوری، واریز مبلغ مورد نظر خود را به حساب های شناسه دار انجام دهد

مشاهده وضعیت چک های مشتری

این خدمت به منظور نمایش وضعیت برگ/برگ های چک بوده که مشتری می تواند با ثبت شماره سریال چک/سریال شروع و یا مشخص نمودن بازه زمانی، وضعیت چک )عمل شده، باطله، برگشتی، مسدودی( مورد نظر خود را مشاهده نماید

درخواست صدور دسته چک

کاربر میتواند برای حساب جاری خود، در صورتیکه 80 %از برگه های دسته چک واصل شده باشد، درخواست خود را جهت صدور دسته چک جدید به هر یک از شعب بانک رفاه ارسال نماید. برای فعالسازی این خدمت مشتری می بایست به یکی از شعب بانک مراجعه و نسبت به تکمیل فرم فعالسازی خدمت اقدام نماید

پرداخت قبوض

پرداخت کلیه قبوض با ثبت شماره شناسه قبض و شناسه پرداخت به صورت تکی و یا دسته ای حداکثر تا 10 قبض در این سامانه امکان پذیر است

پرداخت حق بیمه کارفرمایان

کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی قادر خواهند بود از طریق این سامانه و بدون مراجعه حضوری به شعب بانک نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام نمایند

پرداخت اقساط تسهیلات(پرداخت وام)

مشتری با ثبت کد 15 رقمی شماره تسهیالت مندرج بر روی دفترچه اقساط و مبلغ مورد نظر به باز پرداخت اقساط تسهیالت دریافتی اقدام می نماید

خرید شارژ

در این خدمت امکان خرید شارژ سیم کارت های اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل به روش مستقیم فراهم شده است

مشاهده مانده حساب

در این خدمت مشتری می تواند مانده حساب های همراه خود را مشاهده کند

تعیین نام مستعار برای حساب

مشتری می تواند یک نام مستعار به شماره حساب خود اختصاص دهد و پس از آن نام مستعار تخصیص داده شده به جای شماره حساب در هریک از خدمات انتخابی مشتری نمایش داده شود

تغییر رمز

مشتری می تواند با استفاده از گزینه تغییر رمز، رمز ورود به سامانه بانکداری اینترنتی و یا رمز دوم خود را که به منظور انجام تراکنش های مالی مورد استفاده قرار می گیرد تغییر دهد

تغییر حساب پیش فرض )مرتبط( رفاه کارت همراه

مشتری میتواند با استفاده از این خدمت، رفاه کارت همراه خود را به یکی از حسابهای همراه مورد نظر خود مرتبط سازد

فعال یا غیر فعال کردن کارت

مشتری به سهولت می تواند کارت رفاه خود را در هر زمان فعال یا غیرفعال نماید

چاپ آخرین رسید مالی

امکان چاپ آخرین تراکنش مالی انجام شده توسط کاربر را می دهد

ارسال رسید تراکنش مالی

امکان ارسال رسید تراکنش مالی به پست الکترونیک مشتری

در صورتیکه آدرس پست الکترونیک مشتری در هر یک از شعب بانک رفاه ثبت شده باشد، رسید تراکنش های انجام شده از طریق سامانه بانکداری اینترنتی به صورت خودکار برای مشتری ارسال خواهد شد


امکان ارسال رسید تراکنش مالی به پست الکترونیک مشتری ذینفع

در صورتیکه مشتری هنگام انجام تراکنش از طریق سامانه بانکداری اینترنتی آدرس پست الکترونیک مورد نظر خود را در فیلد مربوطه وارد نماید، رسید تراکنش مورد نظر به آدرس پست الکترونیک ارسال خواهد شد


امکان ارسال رسید تراکنش مالی از طریق پیامک

در صورتیکه مشتری هنگام انجام تراکنش های داخلی بانک، کارت به کارت، پایا و ساتنا فیلد مربوط به شماره موبایل را وارد نماید، رسید تراکنش به شماره مورد نظر پیامک خواهد شد

مدیریت مخاطبان

در این خدمت مشتری می تواند شماره حساب، شناسه پایا، شماره کارت، ایمیل و شماره موبایل مخاطبان پرکاربرد خود را ذخیره نماید و هنگام انجام تراکنش ها به سهولت با اسنفاده نام یا نام خانوادگی مخاطب مورد نظر خود را انتخاب نماید


نکات قابل توجه در زمان استفاده از خدمات اینترنت بانک ( بانکداری حقوقی ) بانک رفاه


اینترنت بانک رفاه: بانکداری اینترنتی: هوشمند سازی بانک رفاه: بلاک چین بانکی از آنجا که برداشت از حساب شرکت و سازمانها نیازمند تایید صاحبان امضا و درج مهر شرکت یا سازمان بوده و رعایت شرایط جدول برداشت نیز ضروری است، سامانه بانکداری اینترنتی حسابهای حقوقی بر همین اساس طراحی و پیاده سازی گردید.
کاربران شرکت ها از طریق این سامانه می توانند تراکنش های مالی بر روی حسابهای شرکت را پس از تایید امضاداران و تایید کاربر مهر از طریق اینترنت به سهولت ، با اطمینان خاطر، سرعت و امنیت بیشتر انجام دهند.
برای دسترسی به این سامانه ابتدا مشتریان حقوقی)تک تک امضاداران حساب شرکت( با مراجعه به یکی از شعب بانک رفاه و امضای قرارداد پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور کانال بانکداری حقوقی و دریافت نام کاربری و رمز عبور کاربر مهر شرکت از سامانه مدیریت کانال و در اختیار قرار دادن آن به فرد تعیین شده از سوی مدیرعامل و سایر امضاداران شرکت، هر یک از اعضا میتوانند به آدرس اینترنتی html.login/corporate/ir.rb24://https مراجعه و از خدمات آن بهره مند شوند

ارائه گزارش فهرست حسابها

در این قسمت اطالعات حساب، مبلغ قابل برداشت و موجودی لحظه ای همه حساب های حقوقی که کاربر یکی از امضاداران و یا مرتبطین آن می باشد نمایش داده می شود.

کارتابل حقوقی

در این قسمت با انتخاب شماره حساب و زدن کلید جستجو همه درخواست های مالی ایجاد شده با جزئیاتی از قبیل تاریخ ایجاد درخواست، نوع خدمت، مبلغ، شماره حساب مقصد، درخواست کننده، شرح درخواست و وضعیت امضا قابل مشاهده است.
در واقع کارتابل قسمتی است که درخواستها در آنجا تا زمان تایید سایر امضاداران و کاربر مهر نگهداری می شود و در نهایت درخواست با ارسال نهایی)صدور سند( و یا حذف توسط کاربر مهر از کارتابل خارج می شود.
تا زمانیکه درخواست تراکنش مالی توسط کاربر مهر ارسال نشده باشد هیچگونه برداشت وجهی از حساب صورت نخواهد گرفت، سند مالی تراکنش تنها زمانی ایجاد خواهد شد که درخواست توسط کاربر مهر ارسال شده و با موفقیت انجام شود

ارائه گزارش صورتحساب

در این قسمت امکان دریافت صورتحساب لحظه ای به صورت فایل با فرمتهای مختلف و انتخاب تعداد گردش مورد نظر وجود دارد. )حداکثر تا 300 گردش حساب در هر فاصله زمانی دلخواه(

درج یادداشت تراکنش

در این خدمت امکان درج یادداشت دلخواه برای تراکنش های ثبت شده در صورتحساب مشتری فراهم شده است

صورتحساب با شناسه

برخی از شرکت ها خصوصا شرکت های بزرگ دارای حساب های شناسه دار هستند، در این قسمت استعالم برخط پرداخت های مشتریان با شناسه های شرکت یا سازمان با انتخاب شماره حساب و وارد کردن شماره شناسه و در صورت تمایل وارد کردن تاریخ امکان پذیر می باشد

انتقال وجه داخلی

در این خدمت امکان انتقال وجه )فوری( از یک حساب مشتری به حساب فرد دیگری در بانک رفاه فراهم شده است. همچنین امکان واریز به حساب های شناسه دار با وارد کردن شماره شناسه امکان پذیر است.

انتقال وجه بین بانکی

انتقال وجه بین بانکی از طریق ساتنا با در اختیار داشتن شماره شبای حساب مقصد به منظور انتقال مبالغ بیش از یکصد و پنجاه میلیون ریال انجام می شود. انتقال وجه بین بانکی از طریق پایا، با در اختیار داشتن شماره شبای حساب مقصد انجام می شود. انتقال وجه بین بانکی از طریق پایای گروهی امکان ایجاد همزمان چندین انتقال وجه پایا)حداکثر 10 عدد( را تنها با دریافت یک بار رمز دوم می دهد

انتقال وجه گروهی با فایل

در این خدمت امکان انتقال وجه از یک حساب رفاه به چندین حساب دیگر در بانک رفاه از طریق فایل با دو فرمت csv.و یا xlsx .فراهم شده است. مشتری میتواند با دریافت نمونه فایل های قرار داده شده در سامانه، با تعیین شماره حساب ها، مبالغ و یا شماره شناسه های مورد نظر را در فایل ثبت و نسبت به بارگذاری آن اقدام نماید.

پیگیری انتقال وجه گروهی با فایل

در این خدمت مشتری میتواند وضعیت درخواست های انتقال وجه های گروهی خود را پس از جستجو از طریق شماره پیگیری و یا انتخاب بازه زمانی مشاهده نماید

پرداخت قبوض

پرداخت کلیه قبوض با ثبت شماره شناسه قبض و شناسه پرداخت به صورت تکی و یا دسته ای حداکثر تا 10 قبض در این سامانه امکان پذیر است

پرداخت حق بیمه کارفرمایان سازمان تأمین اجتماعی

کارفرمایان از طریق بانکداری اینترنتی بصورت شبانه روزی می توانند حق بیمه سازمان تامین اجتماعی را پرداخت نمایند

عملیات چک

مشاهده وضعیت چک

این خدمت به منظور نمایش وضعیت برگ/برگ های چک بوده که مشتری می تواند با ثبت شماره سریال چک/سریال شروع و یا مشخص نمودن بازه زمانی، وضعیت چک )عمل شده، باطله، برگشتی، مسدودی( مورد نظر خود را مشاهده نماید


صدور دستور پرداخت چک

به منظور جلوگیری از سوء استفاده از چک، مشتری می تواند مبلغ و تاریخ چک را در سامانه بانکداری اینترنتی وارد کند، درصورت اختالف مبلغ و تاریخ چک با اطالعات وارد شده توسط مشتری در سامانه بانکداری اینترنتی از پاس شدن چک جلوگیری می شود


صدور دستور پرداخت گروهی چک

امکان ایجاد همزمان چندین دستور پرداخت چک تنها با دریافت یکبار رمز دوم را فراهم می کند

درخواست صدور دسته چک

کاربر میتواند برای حساب جاری خود، در صورتیکه 80 %از برگه های دسته چک واصل شده باشد، درخواست خود را جهت صدور دسته چک جدید به هر یک از شعب بانک رفاه ارسال نماید. برای فعالسازی این خدمت مشتری می بایست به یکی از شعب بانک مراجعه و نسبت به تکمیل فرم فعالسازی خدمت اقدام نماید

گزارشات

پیگیری درخواست مالی

براساس شماره پیگیری مورد نظر گیرنده وجه می تواند وضعیت تراکنش را مشاهده کند


گزارش قبوض و حق بیمه پرداختی

در این قسمت امکان مشاهده و جستجو بر روی قبض ها و حق بیمههای پرداخت شده مشتری وجود دارد.

درخواست های حقوقی

در این قسمت امکان مشاهده و جستجو بر روی درخواست های مالی ایجاد شده و نیز امکان مشاهده سوابق و جزئیات درخواست و وضعیت فعلی آنها وجود دارد

تغییر رمز )رمز اول ، رمز دوم( بانکداری اینترنتی حسابهای حقوقی

مشتری می تواند با استفاده از گزینه تغییر رمز، رمز ورود به سامانه بانکداری اینترنتی و یا رمز دوم خود را که به منظور انجام تراکنش های مالی مورد استفاده قرار می گیرد تغییر دهد

تعیین نام مستعار

مشتری می تواند یک نام مستعار به شماره حساب خود اختصاص دهد و پس از آن نام مستعار تخصیص داده شده به جای شماره حساب در هریک از خدمات انتخابی مشتری نمایش داده شود

چاپ آخرین رسید مالی

امکان چاپ آخرین تراکنش مالی انجام شده توسط کاربر را می دهد

ارسال رسید تراکنش مالی

امکان ارسال رسید تراکنش مالی به پست الکترونیک مشتری

در صورتیکه آدرس پست الکترونیک مشتری در هر یک از شعب بانک رفاه ثبت شده باشد، رسید تراکنش های انجام شده از طریق سامانه بانکداری اینترنتی به صورت خودکار برای مشتری ارسال خواهد شد


امکان ارسال رسید تراکنش مالی به پست الکترونیک مشتری ذینفع

در صورتیکه مشتری هنگام انجام تراکنش از طریق سامانه بانکداری اینترنتی آدرس پست الکترونیک مورد نظر خود را در فیلد مربوطه وارد نماید، رسید تراکنش مورد نظر به آدرس پست الکترونیک ارسال خواهد شد


امکان ارسال رسید تراکنش مالی از طریق پیامک

در صورتیکه مشتری هنگام انجام تراکنش های داخلی بانک، کارت به کارت، پایا و ساتنا فیلد مربوط به شماره موبایل را وارد نماید، رسید تراکنش به شماره مورد نظر پیامک خواهد شد

مدیریت مخاطبان

در این خدمت مشتری می تواند شماره حساب، شناسه پایا، شماره کارت، ایمیل و شماره موبایل مخاطبان پرکاربرد خود را ذخیره نماید و هنگام انجام تراکنش ها به سهولت با اسنفاده نام یا نام خانوادگی مخاطب مورد نظر خود را انتخاب نماید


توسعه خدمات بانکداری اینترنتی (اینترنت بانک) بانک رفاه



توسعه و بهبود خدمات سامانه اینترنت بانک


بانک رفاه در راستای توسعه و تکمیل خدمات بانکداری الکترونیکی و در جهت بهینه سازی و بهبود کیفیت سامانه‌های بانکداری اینترنتی حقیقی و حقوقی بانک رفاه ، امکاناتی را در سامانه‌های مذکور ایجاد کرده است و آماده بهره‌برداری می‌باشد







راهنمای استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی حق بیمه کارفرمایان  بانک رفاه


اینترنت بانک رفاه: بانکداری اینترنتی: هوشمند سازی بانک رفاه: حق بیمه کارفرمایان در پرداخت حق‌بیمه کارفرمایان صندوق تامین اجتماعی کارفرمایان از طریق سامانه بانکداری اینترنتی به صورت شبانه‌روزی نیز می‌توانند حق بیمه صندوق تامین اجتماعی را پرداخت کنند.

مراحل انجام کار:

  •   با مراجعه به هریک از شعب بانک رفاه، نسبت به ‌تکمیل فرم مربوطه، دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه بانکداری اینترنتی اقدام کنید
  • به سایت بانکداری اینترنتی بانک رفاه به نشانیhttps://www.rb24.ir و یا لینک بانکداری اینترنتی موجود در صفحه اول پورتال بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir وارد شوید 
  • نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید
  • از منوی پرداخت، گزینه حق‌بیمه کارفرمایان را انتخاب کنید
  • شماره حساب، شماره پرداخت و مبلغ پرداخت را وارد کرده و کلید تایید را فشار دهید
  • پس از اتمام عملیات مورد نظر، از سامانه خارج شوید 


راهنمای تصویری استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک رفاه



راهنمای استفاده از پرداخت حق ‌بیمه کارفرمایان صندوق تامین اجتماعی کارفرمایان