بانک رفاه کارگران

سامانه های بانکی

سامانه های بانکی

پنجشنبه 18 آذر 1400 refah english ایمیل رفاه اینستاگرام رفاه آپارات رفاه


بانکداری شرکتی


بانکداری شرکتی در بانک رفاه کارگران به معنای واقعی محقق می شود. مدل کسب و کارهای نو جزو مشتریان بانکداری شرکتی به حساب می آیند که می توانند آینده بانکداری را تغییر دهند.

اغلب شرکت‌ها به دنبال شرکای بانکی معتمد و معتبری هستند که بر اساس یک مدل کسب‌وکار، خدمات متنوع، سهل و سریعی را به آن‌ها ارائه کنند.

 

 

بانکداری شرکتی بانک رفاه کارگران

 

در این قسمت می توانید با مراجعه به صفحه خدمات و محصولات اداره بانکداری شرکتی از امکانات مربوطه بهره مند گردید. همچنین با معرفی برخی از طرح های حوزه بانکداری شرکتی بیشتر آشنا می شوید.

بانک رفاه کارگران با شناخت کامل از محیط کسب‌وکار شرکای تجاری خود نیازهایشان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و ضمن برآوردن سریع، کامل و با کیفیت درخواست‌ها از طریق ارائه راه‌حل‌ها، مشاوره تخصصی خود را متناسب با تحولات برای بهره‌وری حداکثری از فرصت‌ها در اختیارشان قرار می‌دهد.

 

 

شرایط و ضوابط 

 

بانکداری شرکتی بانک رفاه کارگران برای شرکت‌هایی که حائز شرایط بر مبنای میزان فروش طبق صورت‌های مالی حسابرسی‌شده باشند، با تکیه بر تمایزهای حاصل از استراتژی مشتری‌مدارانه، ساختار منعطف و به‌کارگیری نیروهای متخصص و متعهد، با مدنظر قراردادن راحتی، سرعت و اعتماد نسبت به ارائه خدمات به گروه مشتریان کلان اقدام می‌کند.

 

 

ایده های نو در حوزه بانکداری شرکتی

 

با توجه به شرایط خاص اقتصادی حاکم بر کشور، بانکداری شرکتی می تواند با خلق ایده های جدید و اثر گذار و تامین نیازهای سریع و به هنگام شرکت هایی که برای کشور ارزش افزوده ایجاد می کنند.

نقش مهمی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه داشته باشد.

 


اهداف بانکداری شرکتی

- پیشتازی و نوآوری در ارائه محصولات و خدمات کامل و متنوع بانکی با هدف ارزش آفرینی برای مشتریان

- افزایش سرعت، دقت و کیفیت در ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان شرکتی

- کمک به کسب و کارها برای رشد و توسعه از طریق مدیریت منابع مالی

- بهبود ارتباط های کاری سازنده و یادگیرنده

- فراهم آوردن امکان ارائه خدمات تخصصی و  اختصاصی به هر یک از مشتریان شرکتی

- بهینه سازی ترکیب دارایی ها و بدهی های مشتریان شرکتی به منظور مدیریت ریسک

- انجام مشاوره های تخصصی در حوزه های بازاریابی، حقوقی، مالیاتی و ...

- تمرکز بر مشتری نوازی (توجه بر نیازهای مشتریان و تحویل چیزی که دقیقاً خواهان آن هستند)

- توجه و تمرکز بر زنجیره ارزش مشتریان حقوقی

 

 

جامعه هدف بانکداری شرکتی


استفاده کنندگان اصلی بانکداری شرکتی در بانک کلیه افراد حقوقی متخصص و خوش حساب بانکی هستند که به صورت فعال در فرآیند خلق ثروت مشغول فعالیت هستند و بتوانند از فیلتر شاخص های تعریف شده بانک مجوز دریافت کنند.


خدمات  بانکداری شرکتی


بانکداری شرکتی ضمن مذاکره با مشتریان و تدوین نقشه راه تعاملات فیمابین شرکتها و بانک، با هدف ارزش آفرینی برای مشتری، با ساختاری منعطف و تخصصی و زیرساخت های مناسب، طیف گسترده ای از خدمات و محصولات سفارشی شده و متنوعی همچون خدمات بانکداری الکترونیک، خدمات اعتباری، خدمات ارزی، صدور انواع ضمانت نامه های ارزی و ریالی، مدیریت نقدینگی، مدیریت ریسک و خدمات مشاوره ای را ، از طریق پنجره واحد اداره کل بانکداری شرکتی و تعیین مدیر ارتباط به نحو مطلوب ارائه می دهد. 

 

 

 دیگر بانک های عامل

 

لازم به توضیح است بانک های کشاورزی، بانک آینده و یا بانک پاسارگاد و همچنین دیگر بانک های عامل دارای خدمات بانکداری شرکتی نیز می باشند.