بانک رفاه کارگران

سامانه های بانکی

سامانه های بانکی

شنبه 10 خرداد 1399 refah english ایمیل رفاه اینستاگرام رفاه

مشتری گرامي 
با سلام و احترام
بیان دیدگاه ها و نظرات شما عزیزان در حوزه های مطروحه ذیل در رابطه با مرکز ارتباط با مشتریان بانک (فراد) می تواند نقش بسزایی در ارتقاء سطح کیفیت و غنا بخشیدن به خدمات مرکز داشته باشد . امید است با پاسخگویی دقیق خود به سوالات ما را در تحقق این اهداف یاری فرمائید .
 


با تشکر - اداره روابط عمومی 


سوالات مربوط به ارزیابی مرکز فراد
 1. سهولت برقراری تماس با مرکز فراد از طریق تلفن 8525-021
 2.سهولت برقراری تماس با مرکز فراد و نحوه دسترسی، از سایر کانال های ارتباطی (پست الکترونیک، پیامک، صندوق صوتی، مکاتبه ، تلفن گویا و ... )
 3. جامعیت اطلاع رسانی مرکز فراد
 4.به موقع بودن اطلاع رسانی مرکز فراد
 5. پیگیری موضوعات توسط مرکز فراد
 6. نحوه پاسخگویی کاربران مرکز فراد
 7. رضایتمندی از مرکز فراد
 نظرات و پیشنهادهای شما جهت ارتقای سطح کیفی خدمات مرکز ارتباط با مشتریان بانک(فراد) :